תפוחי אדמה מרוסקים ופריכים בנינג'ה גריל

תפוחי אדמה מרוסקים ופריכים בנינג'ה גריל

זמן הכנה:

15 דקות

זמן אפיה/בישול:

15-20 דקות

סועדים:

2

המנה הזו כל כך קלה ומהירה להכנה ומשלבת את הקראנץ' הזהוב של תפוח אדמה פריך במיוחד עם הרכות האוורירית של תפוחי אדמה טעימים שקשה לעמוד בפניהם. במתכון זה תראו איך ניתן להכין תפוחי אדמה מרוסקים ופריכים בבנינג'ה גריל בקלות!

בין אם אתם מתכננים ארוחת ערב נעימה, מארחים מפגש חברים או פשוט מפנקים את עצמכם בחטיף טעים, ללא ספק תפוחי אדמה מרוסקים פריכים בנינג'ה גריל יגנוב את אור הזרקורים. עם השילוב הטעים של מרקמים וטעמים, תפוחי האדמה הללו ישאירו רושם מתמשך על בלוטות הטעם שלכם.

הכינו את המצרכים ותנו למסיבת תפוחי האדמה להתחיל!

מרכיבים:

  • 10-20 תפוחי אדמה קטנים
  • תבלינים

אופן ההכנה:

מכניסים את התפוחי אדמה לסיר עם מים ומעט מלח ומבשלים אותם כ- 10 דקות, הם יהיו מוכנים כשננעץ בהם סכין ונרגיש שהם רכים מבפנים או כשהם יחליקו מהסכין.
כשהם מוכנים נשפוך את התכולה של המים מהסיר ונעביר מיד לקערה עם קרח ומים קרים על מנת לעצור את הבישול שלהם.

כעת נחמם את הנינג'ה על מצב ROAST ב- 180 מעלות לכ- 15-20 דקות, בזמן הזה ניקח נייר אפיה, נניח את כל התפוחי אדמה ועם כוס זכוכית נמעך קלות את התפוחי אדמה שיהיו שטוחים אבל לא יותר מידי כשלא יהיו ממש ממש דקים, אנחנו רוצים להנות מכל ביס. ניתן לשמן ממש קלות את התחתית של הכוס על מנת שהתפוחי אדמה לא ידבקו לכוס.

כשהנינג'ה יהיה חם, נתיז ריסוס של ספרי על המגש הגדול, נניח את התפוחי אדמה בתוך המגש, נזלף מעט שמן על התפוחי אדמה, מעט מלח גס ותבלינים שאוהבים.

ניתן לאכול את זה כמנה עיקרית או כתוספת לארוחה, בתאבון!

רעבים? הרשמו כאן ונעדכן אתכם במתכונים חדשים

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.